Az új 3008-as nem csak egy új suv a franciák kínálatában, hanem egy új korszak kezdete is. Ez az időszak az új műszerfallal és a márka fentebb pozicionálásával indul.

Az újdonság hazai bevezetésének az érdességeiről ezen az oldalon olvashat, a típus terepes tapasztalatairól pedig itt talál sok információt, a belsőről és a kocsi vezetéséről pedig ebben a bejegyzésben tájékozódhat. Természetesen mindenhol sok képet és kevés szöveget talál.

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!

uj_Peugeot3008_2016_0015

A tatai Old Lake Golf Club volt a helyszíne a hazai bemutatónak, ez a kép fogadta a zsurnalisztákat.

uj_Peugeot3008_2016_003

A franciák látják a jövőt, ez az autóiparban igen hasznos képesség, ezt fizetik meg a legjobban. Az oka ennek, hogy minimum 3-4 évre kell előre látni a divatot, az autók formáját, a társadalom és a technika alakulását… A Peugeot szakemberei tudtak olvasni az eladási adatokból. A suvok 3-4 éve még nem voltak ennyire népszerűek, akkor kezdtek igazán megindulni az európai eladások.

uj_Peugeot3008_2016_004

Az új 3008-as a lehető legjobbkor érkezett. Itthon is népszerűek a szabadidő-autók, különösen a kisebb méretűek, a 30 százalékos hazai bővülés az európai átlagnál is nagyobb.

uj_Peugeot3008_2016_006

Ez az ábra azt is mutatja, hogy az 5-10 éve még menőnek számító egyterű kategória mennyire összezsugorodott. Ezért a Peugeot és sok más gyár is a suvok felé veszi az irányt, egyre gyakoribbak a egyterűen variálható belsejű szabadidő-autók. Itthon már minden harmadik eladott autó suv!

uj_Peugeot3008_2016_005

Ha az jön le a fotókból, hogy a szerző lusta és nincs kedve egy csomó műszaki adatot begépelni, akkor jól látja. A képen az látható, hogy az első generációs 3008-hoz képest mennyit változott a második generáció. A fő újdonság a könnyebb és szilárdabb padlólemez. Az EMP2 platformnak köszönhetően, az elődnél átlagosan 125 kilóval könnyebbek az azonos motorral szerelt kivitelek. Ez igen jó érték.

uj_Peugeot 3008_050

Itt a pontos méreteket láthatja.

uj_Peugeot 3008_051

A képen megszemlélheti a belső méreteket. A csomagtartó alaphelyzetben 520 literes, a hátsó üléseket eldöntve pedig már 1482 literes térben lehet pakolni. Egy gomb megnyomásával lehet síkba helyezni a hátsóüléseket (Magic Flat).

uj_Peugeot3008_2016_007

Aki kedveli a technikai dolgokat, annak be fog jönni a 3008-as. A fent leírt technológiákkal vértezték fel az újdonságot, a haladást mutatja, hogy némelyik eszköz, öt éve még csak a luxusautókban volt elérhető.

uj_Peugeot3008_2016_008

A Renault-tól igazolt Carlos Tavares csodát tett a PSA csoportnál, ennek egyik jele, hogy mindkét márka visszatalált önmagához. A Citroën pár éve már extravagáns, egyéni autókat csinál (C4 Cactus, új C3-as), addig a Peugeot az elegancia és a luxus vonalára tért vissza. Ez a fentiekből elég nyilvánvaló. Az ARG egy német szövetség, amely a derék és hátfájás ellen küzd, ők minősítenek üléseket és bútorokat is. Ennek az intézetnek a pecsétjét kapta meg a 3008-as ülése.

uj_Peugeot 3008_045

Az ülés így néz ki, a vezetés során is nagyon kényelmes volt.

uj_Peugeot3008_2016_0010

Ha már a technika lett emlegetve, ez a benzinmotor választéka a 3008-nak.

uj_Peugeot3008_2016_0011

Itt a dízelek láthatók.

uj_Peugeot3008_2016_0012

Ezek a legerősebbek, a kétliteres dízel kétféle teljesítményben érhető el.

uj_Peugeot3008_2016_009

Négyféle felszereltségben kapható a 3008-as, a GT belseje lenyűgöző: a varrások, az ülések és a fülke kivitele nagyon esztétikus. A legkapósabb hazai felszereltség nem ez lesz, hanem az Active, ami ár/érték arányban a legjobbat nyújtja.

uj_Peugeot3008_2016_0014

Az árlista, mivel a rendezvényt a Peugeot hazai képviselete szélvész gyorsasággal hozta össze, a belépő árral és a várhatóan a legnépszerűbb modell árával tudtak csak szolgálni.

Peugeot3008_2016_001

Ez pedig a zárókép, hogy keretes legyen a szerkezet. Ez a 3008-as volt a prezentáción kiállított autó.

Az újdonság hazai bevezetésének az érdekességeiről ezen az oldalon olvashat, a típus terepes tapasztalatairól pedig itt talál sok információt, a belsőről és a kocsi vezetéséről pedig ebben a bejegyzésben tájékozódhat. Természetesen mindenhol sok képet és kevés szöveget talál.

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!

Fotó: Autoblogger, Peugeot

Clash Of Clans Cheat And Hack Tool