A kisteherautó piac éllovasa az idén újult meg. Ez egy alapos ráncfelvarrás volt, a változtatásoknak köszönhetően a Ranger még jobban felveszi a versenyt a frissebb fejlesztésű konkurensekkel.

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!

Az ebből a bejegyzésből leszűrheti az olvasó, hogy a Ranger mindenhol ott van, de leginkább a munka frontján. 

A Ranger 2011-ben debütált a szalonokban és most jött el az ideje a ráncfelvarrásnak. A tesztautó Limited felszereltségű volt, ez a raktér ajtaján látható. 

A felszereltség részét képezte az automataváltó és az off-road csomag is.

Az oka a tengerentúli gyártás indításnak a divatban keresendő: az USA-ban ez a kategória erős fejlődésnek indult. Az emberek kint kezdenek rájönni, hogy a felénk használt kisteherautók, erős dízelmotorral megfelelnek nekik is.

Az egyel nagyobb, úgy nevezett teljes méretű kisteherautók (Ford F150) fogyasztásának a felével, harmadával eljárnak ezekkel a gépekkel. A teherbírásuk pedig alig kisebb.Ford_Ranger_teszt_autoblogger.hu_0058

A Ford jelenleg csak az F150-et és nagyobb kiviteleit kínálja a tengerentúlon, ezért tervezi a típus új generációjának a gyártását az USA-ban is. Ford_Ranger_teszt_autoblogger.hu_0065

A munka hősének az megújulásának a középpontjában az elektronika volt. Ez azt jelenti, hogy a kocsi megfelel a 2016-ban elvárt követelményeknek: tehát jelen van pl. a jól beállított, nem túl érzékeny ütközésre figyelmeztető vészfékrendszer, a vezető előtt lévő felvillanó ledsorral. A tolatókamera és egy sor érzékelő. Ford_Ranger_teszt_autoblogger.hu_0062

Ide kapcsolódik a radaros sebességtartó automatika, aminek az érzékelőjét az első szélvédő tetejének a közepén látható. Tudja még a Ranger a sávelhagyásra figyelmeztetést, a felszereltség részét képezi a menetstabilizáló (ESC), széria még az idegen nyelven hangvezérlésre képes Sync 2 fedélzeti rendszer is.Ford_Ranger_teszt_autoblogger.hu_005

Ez a kütyü özön első pillantásra soknak tűnik, de a mai autó technika ezt kényelmesen hozza, ezen támogató rendszerek nélkül kínos a piacra lépni ma már bármilyen autóval. Ford_Ranger_teszt_autoblogger.hu_004

Fotó: Autoblogger, Ford

Műszaki adatok:

Hossz/szél./mag.: 5362/1860/1815 mm
Motor: cm3, 2198 160 LE/ 3700, 375 Nm/ 1800 Ford/perc
Gyorsulás (0-100 km/h): 12,8 mp
Végsebesség: 175 km/óra
Ár (ÁFA nélkül, nettó): 9 330 000 Ft (Alapár: 6 415 000 Ft)
Tesztautó: Ford Közép-és Kelet-Európai Kft.
Megtett kilométer: 1047 km

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!