A SsangYong importőrök elemükben érzik magukat az Egyesült Királyságban és Belgiumban. Az angoloknál forgalomba került a Musso kisteherautó változata, a belgáknál pedig jövőre indul az Actyon pickup márkakupa… Ralikrosszozni fognak a vállalkozó kedvűek a 225 lóerős dízel kisteherautóval. A részletek, sok képpel lent.

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-17-autoblogger.hu_01

A márkakupa elindítása a belga off-road szövetségnek (BORA) és a belga ralikrossz (R.A.C.B.) szakágnak köszönhető.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-13-autoblogger.hu_01

A fő mozgatórugót természetesen a helyi SsangYong márkaképviselet jelentette.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-autoblogger.hu_02

A fejlesztések eredménye a versenyautó, amit 2,2 literes, 225 lóerősre felhúzott turbódízel motor hajt. A BMW 120d rali változata után, nem meglepő a választás.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-12-autoblogger.hu_01

A szabványos bukókerettel ellátott autóban két versenyülés, hatpontos biztonságiöv, hidraulikus kézifék, Reiger állítható sportfutómű és polikarbonát oldalablakok találhatók.

SsangYong-Rallycross-Cup-autoblogger.hu_03

Az autó alján védőlemezt, belül tűzoltó készüléket és két akciókamerát is elhelyeztek.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-15_autoblogger.hu_01

A nyolc versenyes sorozatban a gépet nem csak 16 év feletti, versenyzői licencel rendelkező fizetős pilóták fogják hajtani, hanem újságírók és média személyiségek is.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-7-autoblogger.hu_01

Elég sok lámpa és lökhárító fog fogyni a szezonban, a 2017-es Belga Ralikrossz bajnokság keretien belül fut majd az új márkakupa.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-6-autoblogger.hu_01

A 18 colos keréktárcsákon gördülő versenygép 250 kilóval könnyebb a széria Actyon Sport kisteherautónál, így 1600 kilót nyom a mérlegen. Talán legfontosabb része az autónak az önzáró differenciál, amelyet jól meg tudja forgatni a motorból jövő 500 Nm nyomaték.

SsangYong-Rallycross-Cup-SRX-5-1-1007x1280

A versenyautó fejlesztésében közreműködött Koen Pauwels belga ralikrossz pilóta.

ssangyong-rx-cup-actyon-sports-autoblogger.hu_01

A versenysorozatba való nevezés végtelenül egyszerű: a jelentkezést követően egy 37500 eurós utalás szükséges a rendezőség felé.

ssangyong-rx-cup-actyon-sports-froautoblogger.hu_01

Ha az összeg megérkezett, akkor a pilótának csak az a dolga, hogy megérkezzen a versenyek helyszínére és vezesse az autót.

ssangyong-rx-cup-actyon-sports-baautoblogger.hu_01

Az árba beletartozik két versenyző overál, két dzseki és nyolc darab póló is.

ssangyong-rx-cup-actyon-sports-front-whiteautoblogger.hu_01

A szolgáltatás részét képezi, hogy működőképes versenyautót kap a pilóta, ahol reklámozhatja a támogatóit.

SsangYong_Musso_pick-up-4

Az Egyesült Királyságban már pár hónapja elérhető a Musso kisteherautó kivitele, így az angol vállalkozók, a piac legvagányabbul kinéző pickup-ját már meg is vásárolhatják.

SsangYong_Musso_pick-up-3

A többféle felszereltséggel kínált kisteherautó 15 995 fontos ártól indul (kb. 5,6 millió Ft), a vásárlási kedvet nem csak ez, hanem az ötéves garancia is növeli.

SsangYong_Musso_pick-up-2

Különlegessége az újdonságnak, hogy hátul független futóműve van, ami egyedülálló a műfajban. Hasonló kialakítással csak az amerikai piacra gyártott Honda Ridgeline rendelkezik.

SsangYong_Musso_pick-up-1

A Musso jelentése orrszarvú, aminek az” orrában” 180 lóerős, új fejlesztésű, 2,2 literes dízel motor található. Az Euro VI előírásait teljesítő motor 400 Nm nyomatékú, az autó teherbírása egy tonna, így közel kétszáz kilóval múlja felül a márka másik kisteherautóját, az Actyon Sportot.

Fotó: SsangYong

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!