Az újdonság érkezését körbe járó írásban megtudhatja, hogy miért késett a modell európai bemutatója, kinek való a Koleos és miért azonos az induló ára a Talismánnal.

A Renault Koleos első generációja 2007-ben került piacra, a 2011-es és a 2013-as ráncfelvarrást követően, még pár évig forgalmazták. Az előd a középszerűség megtestesítője volt, az utódról ez nem mondható el.

Az újdonság megváratta az európai vásárlókat: a második generáció premierje tavaly áprilisban volt a Pekingi Autószalonon. Annak az oka, hogy felénk 2017 nyarának végén került a kereskedésekbe az, hogy az európai vásárlók nagyon igényesek és finnyásak. Nem érik be tucat termékekkel.

A Renault nem változtatott a Koleos gyártási metódusán, Dél-Koreában készül az autó, a Samsung Motors busani üzemében. A késés oka, hogy a Renault jelvényes modellek belseje jóval igényesebb, jobb anyagokból van összerakva, mint a koreai testvérmárkáé vagy a kínai belpiacra gyártott kivitelek.

A bevezetőben lett említve, hogy az új Renault jól illeszkedik palettába, ez nem csak azon látszik, hogy a méretei, a padlólemeze (CMF-C/D) és a külseje nagyon hasonló a Talismánhoz.

A suv piac egyre nagyobb térnyerésére példa, hogy a Koleos induló ára egyezik a Talismánnal, így aki kényelmes limuzinra vagy kombira vágyik, de nézelődés közben elkapta a szabadidő-autó őrület, annak házon belül tudnak ajánlani egy testes suvot.

A sajtóanyag nagyon jól leírja a Koleos jellemzőit, ami pozitív, hogy a marketing rizsa ezúttal fedi a valóságot és jó jellemzést ad.

A megcélzott vevőkör azok, akik kényelmes, jól felszerelt utazóautót szeretnének, de szükségük van valódi terepjárási képességre, négykerék-hajtásra és kedvelik a suvok magas üléshelyzetét.

Átvezetés a következő oldalakra, ahol képbe kerülhet a Koleos belsejével, a terepjárási képességével, plusz a sajtóbemutató kakukktojásával és hátterével.

Műszaki adatok

Renault Koleos 2.0 dci Initiale Paris

Hossz/szél./mag.: 4673/1843/1678 mm
Motor: 1995 cm3, 175 LE/ 4000, 380 Nm/2000
Gyorsulás (0-100 km/h): 9,5 s
Ár: 11 699 000 Ft (Alapár: 8 599 000 Ft)
Tesztautó: Renault Hungária Kft.

Fotó: Autoblogger, Renault