Végre megkezdődött a hazai Lada forgalmazás! A képviseletnek van néhány adu a kezében, hogy ne csak a régi érzelmek által fűtve vezérelve vásároljanak: pl. az 1 999 000 Ft-os ár és az öt év garancia.

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!

Lada_Magyarorszagon_05

A Lada komolyan gondolja I: eljött a nyitásra Fred van Putten, aki a JSC AVTOVAZ export igazgatója. A szakember nem egyedül érkezett, vele együtt landolt a csapata, amely segíti a helyi képviselet munkáját.

Lada_Magyarorszagon_01

A képen álló urak közül ketten már biztosan nincsenek abban a munkakörben, mint amikor a fotó készült (2011). A magyar származású VW elnök Prof. Dr. Martin Winterkorn (a jobb szélen), már nyugdíjba ment, mert a bő egy éve ismert VW emissziós ügyből, 2015 szeptember 18-án csináltak világra szóló botrányt és ezért fel kellett állnia az elnöki székből. A középen álló úrnak már a köze van a Ladához: Bo Inge Andresson, 2014 januárja óta az AutoVaz vezetője.

AvtoVAZ President Bo Andersson and head of Datsun Vincent Cobee

A svéd Andersson a katonai pályáját követően a Saabhoz igazolt, onnan pedig a GM-hez. A General Motors-nál egészen a beszerzési igazgató helyettesi posztig menetelt, ami izgalmas munkakör. 2009-2014 között a Gaznál volt ügyvezető, innen került a Lada élére, ő az AutoVaz az első külföldi igazgatója.

Lada_Magyarorszagon_019

A Lada komolyan gondolja II: a képen látható Vesta még tanulmányautó, 2015. december 16-án kezdték el a széria kivitel gyártását Oroszországban. Ez miatt nem tudott itt lenni az első Európai Uniós ország képviseletének a megnyitásán Bo Inge Andresson.

Lada_Magyarorszagon_021

A Vesta versenyautóként is megállja a helyét.

Lada_Magyarorszagon_03

A Lada komolyan gondolja III: ez az Xray tanulmány, amely nemsokára szintén a megvalósulás útjára lép. A szabadidő-autó négyajtós széria kivitele, a Vesta technikájára épül.

Lada_Magyarorszagon_04

A Lada komolyan gondolja IV: gyári csapattal részt vesznek a túrakocsi világbajnokságon, ahol a francia versenyautó építő cég (Oreca) végzi a munkák oroszlán részét. A WTCC sokat segít a márka népszerűsítésében.

Lada_Magyarorszagon_012

Kép a sajtótájékoztatóról: meglepő a látvány, szinte az összes szék foglalt, rengeteg zsurnaliszta van jelen. Ez mutatja, hogy mekkora az érdeklődés az újra megvásárolható Lada iránt. Cinikus megjegyzés: reméljük, nem csak a képviseletnél, kereskedőknél akarnak bevágódni a médiumok, hogy nálunk költsék el a reklám pénzeket.

Lada_Magyarorszagon_07

Az új korszakban már másként kell gondolni a Ladára, az egyik érvük jól látszik a képen.

Lada_Magyarorszagon_011

A 2011 körüli HungaroLada kivonulás után, ez az első hazánkba érkezett új Lada. Fontos tudni, hogy itt már Euro VI-os motorok, menetstabilizáló program (ESC), blokkolásgátlós fék és sok más biztonsági felszerelés az alapfelszereltség része.

Lada_Magyarorszagon_010jpg

A leleplezés pillanata.

Lada_Magyarorszagon_016Watch Full Movie Online Streaming Online and Download

 Ha karácsonyra Ladát akar vásárolni az olvasó, akkor Békéscsabán, Csornán, Debrecenben, Dél-Pesten, Érden, Kecskeméten, Kiskunhalason, Óbudán és Pécsen talál hivatalos márkakereskedőt.

Lada_Magyarorszagon_06

Nem csak a cikkírók részéről volt erős érdeklődés a márka iránt, hanem a kereskedői oldalról is. Pontosan százan jelentkeztek, hogy árulnák az orosz autókat, de az induláskor csak kilencen kaptak rá lehetőséget.

Lada_Magyarorszagon_014

Szimpatikus, hogy a Lada őszinte és a vezetői teljesen reálisan látják a márkát. Andersson anno egy interjúban kifejtette, hogy az orosz piacon a fő ellenfelük a Dacia, a kínai konkurenseik pedig a Volvo tulaj Geely és a Lilan. Oda pozicionálják magukat ahol vannak, nem élnek álomvilágban.

Lada_Magyarorszagon_08

A Ladánál komolyan figyelnek a minőségbiztosításra, japán szakember ennek a területnek a felelőse. Az őszinteséghez tartozik, hogy itthon sem kerget rózsaszín álmokat a márka, a Kalina 1 999 000 forintos ára és hozzá tartozó 5 év vagy 100 ezer kilométer garancia behatárolja a vevőkört. Az átlagember a megcélzott csoport.

Lada_Magyarorszagon_015

A tervek nagyok és merészek, jövőre ezer autó eladása a cél. Az átlagos modellek 2,3 millióért érhetők el, ez az összeg valószínű sok vásárláson gondolkodó átlagembert beindít. Főleg, hogy garanciás, egyszerű szerkezetű új autóról van szó.

Lada_Magyarorszagon_09

A Niva márkanevet már a GM használja egy kis szabadidő-autón. A kezdetek óta alig változott a Lada Niva, ma már Lada 4×4 Classic néven kell keresni.

Lada_Magyarorszagon_013

Csak semmi finomkodás és flanc: annak reklámozzák ami, munkaautónak.

Lada_Magyarorszagon_020

A sajtótájékoztatóra ellátogatott egy VIP vendég is, akit nem csak én, hanem egy tévéstáb is észre vett: Robert de Niro épp megosztja a tapasztatait az új Ladáról.

Lada_Magyarorszagon_017

Egy decemberi ladás sajtótájékoztatóról nem hiányozhatnak az usankát viselő lányok, a hideg

Lada_Magyarorszagon_018

és a kocka Ladák.

Fotó: Autoblogger, Gaz, Lada, Nissan

Ne maradjon le a suvokról és a kisteherautókkal kapcsolatos friss hírekről. A legújabb információkat és érdekességeket, az autoblogger.hu facebook oldalának a követésével érheti el. Kövessen!